Tani kurier epaka.pl / Polityka Prywatności

Polityka Prywatności



POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU epaka.pl

SPIS TREŚCI

I.     WPROWADZENIE. 1

II.    OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.. 1

A.   KTO PRZETWARZA MOJE DANE OSOBOWE?. 1

B.   REGULACJE PRAWNE. 2

C.   JAK PRZETWARZAMY DANE?. 2

D.   JAKIE DANE PRZETWARZAMY?. 2

E.   W JAKIM CELU PRZETWARZAMY DANE I JAKA JEST PODSTAWA PRAWNA?. 5

F.    KTO BĘDZIE ODBIORCĄ MOICH DANYCH OSOBOWYCH?. 6

G.  JAKIE PRZYSŁUGUJĄ MI PRAWA?. 6

H.  JAK DŁUGO DANE OSOBOWE BĘDĄ PRZETWARZANE?. 6

I.    CZY JEST TO KONIECZNE?. 7

III.   ZMIANY. 7

IV.   KONTAKT. 8

 

  1. WPROWADZENIE

Niniejszy dokument stanowi politykę prywatności, tj. zasady ochrony prywatności („Polityka Prywatności”). Tutaj dowiesz się w szczególności, jakie dane osobowe o Tobie zbieramy, co z nimi robimy oraz w jakim celu.

Polityka Prywatności znajduje zastosowanie do wszystkich podstron internetowych prowadzonych w związku z serwisem epaka.pl („Serwis”).

Polityka Prywatności ma zastosowanie do wszystkich osób odwiedzających Serwis.

  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  1. KTO PRZETWARZA MOJE DANE OSOBOWE?

Dane osobowe są przetwarzane przez współadministratorów:

  • epaka.pl S.A. z siedzibą w Łuków, ul. Sochacz 16A, 21- 400 Łuków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001072963, NIP: 8252181790

oraz

  • DRCH sp. z o.o z siedzibą w Łuków, ul. Sochacz 16A, 21- 400 Łuków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001003199, NIP: 8252199330,

Współadministratorzy”.

  1. REGULACJE PRAWNE

Dane osobowe przetwarzane są przez Współadministratorów, na zasadach określonych w niniejszej Polityce Prywatności, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), jak również z innymi mającymi zastosowanie aktami prawnymi.

  1. WSPÓŁADMINISTRATORZY

Współadministratorzy wspólnie ustalili cele oraz sposoby przetwarzania danych osobowych. Współadministratorzy są współodpowiedzialni za działanie w zgodzie z prawem w zakresie danych osobowych.

Współadministratorzy postanowili, iż za kwestię kontaktu z podmiotami danych (czyli np. z Tobą) odpowiada epaka.pl S.A.

Jeżeli chcesz zrealizować przysługujące Ci na gruncie RODO prawa (o których opowiemy za chwilę) zalecamy, abyś zwrócił się właśnie do epaka.pl S.A.

Dane kontaktowe są podane w punkcie VII poniżej.

  1. JAK PRZETWARZAMY DANE?

Współadministratorzy zapewniają, iż dokładają starań, by dane Klientów były gromadzone i przetwarzane z zachowaniem należytej staranności, w sposób zapewniający wysoki poziom bezpieczeństwa. Współadministratorzy wdrażają środki mające na celu zabezpieczenie danych osobowych przed utratą, niewłaściwym użyciem i nieupoważnionym dostępem, ujawnieniem, modyfikacją i zniszczeniem. W szczególności wszelkie dane dotyczące Klienta zawierającego umowę czy dokonującego płatności i przesyłane za pośrednictwem sieci Internet są szyfrowane z wykorzystaniem protokołu HTTPS.

Osoby odwiedzające Serwis mogą decydować o tym, czy, kiedy i w jakim zakresie Współadministratorzy będą gromadzić i przetwarzać ich dane osobowe. Jednakże w niektórych przypadkach konieczne do pełnego korzystania z Serwisu może być podanie niektórych danych osobowych. W szczególności gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych może dotyczyć osób składających zamówienie w Serwisie w związku z jego realizacją lub posiadaczy konta klienta („Klienci”).

  1. JAKIE DANE PRZETWARZAMY?

Utworzenie konta w Serwisie („Konto”)

W Serwisie możesz się zarejestrować:

  • „od zera”, podając swoje dane,
  • poprzez wykorzystanie danych do zalogowania do swojego konta na:
    • Allegro,
    • Facebook,
    • Apple,
    • Google.

Jakie dane zbieramy w przypadku rejestracji od zera?

  • adres email,
  • adres IP.

Jakie dane zbieramy w przypadku rejestracji poprzez Facebook?

W tym przypadku nasz Serwis uzyskuje do Meta Platforms Ireland Ltd (właściciela Facebooka) dostęp do publicznie dostępnych informacji o Twoim koncie na platformie Facebook. Są to dane widoczne w ramach profilu publicznego – w szczególności imię, nazwisko, nazwa użytkownika. Jakie dane są publicznie dostępne zależy od ustawień prywatności na Twoim koncie Facebook.

Współadministratorzy nie będą jednakże korzystać ani udostępniać Twoich danych zgromadzonych na koncie na platformie Facebook. Połączenie serwisu epaka.pl i Facebooka dotyczy jedynie logowania. W każdej chwili jest możliwe rozłączenie konta na Facebooku i w Serwisie.

W przypadku logowania za pomocą Facebooka, Facebook działa jako odrębny administrator danych osobowych.

Jakie dane zbieramy w przypadku rejestracji poprzez Allegro?

W tym przypadku nasz Serwis otrzyma od Allegro dostęp do takich Twoich danych, jak: adres e-mail, imię i nazwisko, nazwę firmy (jeśli jest podana), login konta na Allegro. Współadministratorzy nie będą jednakże korzystać ani udostępniać Twoich danych zgromadzonych na koncie na platformie Allegro. Połączenie serwisu epaka.pl i Allegro dotyczy jedynie logowania. W każdej chwili jest możliwe rozłączenie konta na Allegro i w Serwisie.

W przypadku logowania za pomocą Allegro, Allegro działa jako odrębny administrator danych osobowych.

Jakie dane zbieramy w przypadku rejestracji poprzez konto Google?

W tym przypadku nasz Serwis otrzyma od Google dostęp do takich Twoich danych, jak: adres e-mail, imię
i nazwisko.
Współadministratorzy nie będą jednakże korzystać ani udostępniać Twoich danych zgromadzonych na koncie Google. Połączenie serwisu epaka.pl i Google dotyczy jedynie logowania. W każdej chwili jest możliwe rozłączenie konta na Google i w Serwisie.

W przypadku logowania za pomocą Google, Google działa jako odrębny administrator danych osobowych.

Jakie dane zbieramy w przypadku rejestracji poprzez konto Apple?

W tym przypadku nasz Serwis uzyskuje do Apple dostęp do informacji, które zgodzisz się udostępnić (imię, nazwisko, adres e-mail).

Współadministratorzy nie będą jednakże korzystać ani udostępniać Twoich danych zgromadzonych na koncie Apple. Połączenie serwisu epaka.pl i Apple dotyczy jedynie logowania. W każdej chwili jest możliwe rozłączenie konta Apple i w Serwisie.

W przypadku logowania za pomocą Apple, Apple działa jako odrębny administrator danych osobowych.

Korzystanie z Konta

Po rejestracji i po zalogowaniu na swoje konto, Klient w zakładce „Moje dane” może podać dodatkowe dane osobowe, które mogą ułatwić korzystanie z usług lub zmienić dane, które zostały wprowadzone podczas rejestracji. Oprócz wprowadzonych danych, podczas korzystania z Konta Administrator zbiera dane o adresie IP Klienta.

Składanie zamówień jako Klient

Jeśli chcesz składać zamówienia jako Klient serwisu epaka.pl, przed dokonaniem pierwszego zamówienia musisz najpierw uzupełnić panel klienta.

Jakie dane zbieramy?

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • adres nadań (kraj, kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu),
  • adres IP,

oraz opcjonalnie:

  • numer konta bankowego,
  • pełna nazwa firmy,
  • numer NIP.

W panelu Klienta jest też dostępna książka adresowa, w której możesz zapisywać dane dotyczące adresatów Twoich przesyłek (imię i nazwisko, adres, nr telefonu, e-mail). O umieszczeniu tych danych w książce adresowej i ich późniejszym wykorzystaniu w celu złożenia zamówienia decydujesz tylko Ty. Pamiętaj jednak, że jeśli osoba, której dane umieściłeś w książce adresowej, zgłosiła się do nas z żądaniem ich usunięcia, co do zasady będziemy zobowiązani zrealizować jej żądanie (chyba, że dane tej osoby wciąż będą niezbędne do realizacji zamówienia albo ustalenia, dochodzenia lub obrony związanych z nim roszczeń).

Składanie zamówień jako niezalogowany użytkownik

Jakie dane zbieramy?

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • adres nadań (kraj, kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu),
  • adres IP,

oraz opcjonalnie:

  • numer konta bankowego,
  • pełna nazwa firmy,
  • numer NIP.

Działanie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej czy prywatnie

UWAGA! Przy rejestracji, ale także, gdy składasz zamówienie bez rejestracji, Współadministratorzy przetwarzają informację, czy działasz prywatnie czy w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Jeśli składasz zamówienie w związku z wykonywaną działalnością, w szczególności gospodarczą lub zawodową, oznacza to, że to Ty jesteś administratorem danych osobowych osób wskazanych w formularzu zamówienia i musisz zawrzeć z epaka.pl umowę powierzenia przetwarzania danych osób, których dane wpisujesz przede wszystkim jako adresatów swoich przesyłek. Wzór umowy znajdziesz tutaj lub pod linkiem wskazanym w momencie składania zamówienia. Przykładem złożenia zamówienia w ramach wykonywanej działalności jest złożenie go w ramach sklepu, stowarzyszenia, fundacji czy jakiejkolwiek innej działalności, w której jesteś zatrudniony lub której jesteś właścicielem. Jeżeli jako zlecający przesyłkę, zamieszczasz dane innych osób w takich sytuacjach, spoczywa na Tobie obowiązek poinformowania tych osób, o przekazaniu danych do serwisu epaka.pl, zgodnie z art. 13 RODO.

Reklamacje, odstąpienie od umowy

Jakie dane przetwarzamy?

  • imię i nazwisko,
  • adres,
  • numer telefonu,
  • numer rachunku bankowego (w przypadku zwrotu środków pieniężnych)

oraz w przypadku działania w ramach działalności gospodarczej

  • pełna nazwa firmy,
  • numer NIP.

Newsletter

W naszym Serwisie możesz zapisać się do newslettera w celu otrzymywania informacji o nowościach, promocjach i ofertach Serwisu.

Jakie dane przetwarzamy?

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail.

Kontakt za pomocą formularza lub drogą mailową

W każdej chwili możesz skontaktować się z Administratorem poprzez wypełnienie formularza kontaktowego w serwisie epaka.pl.

Jakie dane zbieramy w takim przypadku?

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • inne dane osobowe podane w treści.

Podobnie jest, gdy kontaktujesz się z Administratorem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Jakie dane wówczas zbieramy?

  • adres e-mail,
  • inne dane osobowe podane w treści.
  1. W JAKIM CELU PRZETWARZAMY DANE I JAKA JEST PODSTAWA PRAWNA?
CEL PODSTAWA PRAWNA
  1. cookies – inne niż zapewniające prawidłowe działanie Serwisu (w tym do celu reklamy behawioralnej),
  2. otrzymywania informacji handlowych od osób trzecich,
  3. przetwarzanie fakultatywnie podanych danych w celu założenia konta, realizacji zamówienia, kontaktu z którymkolwiek Współadministratorem, reklamacji itp.;

Art. 6 ust. 1 lit a. RODO – zgoda Klienta

  1. utworzenie Konta,
  2. prowadzenie Konta (panel Klienta);
  3. wysyłanie do Klienta ważnych powiadomień dotyczących Serwisu, korzystanie z Konta lub podjęcie działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy,
  4. realizacji zamówienia, w tym kontakt z Klientem (o ile jest konieczny do realizacji zamówienia),
  5. obsługa przesyłek,
  6. obsługa płatności,
  7. usunięcie konta.

art. 6 ust. 1 lit. b RODO - wykonanie umowy, której stroną jest Klient, lub podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy

Wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (w szczególności przepisów podatkowych oraz przepisów o rachunkowości).

art. 6 ust. 1 lit. c RODO – konieczność wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze

Realizacja prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora:

  1. marketing bezpośredni Administratora, w tym Newsletter,
  2. informowanie Klientów o sprawach związanych z funkcjonowaniem Serwisu,
  3. ochrona przed nieautoryzowanym dostępem,
  4. umożliwienie odpowiedzi na reklamacje i przeprowadzenie procesu reklamacyjnego,
  5. ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami,
  6. statystyka i analiza aktywności Klienta,
  7. Cookies - zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Serwisu.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO – niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora

  1. KTO BĘDZIE ODBIORCĄ MOICH DANYCH OSOBOWYCH?

Dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom, które świadczą na rzecz Współadministratorów usługi pomocnicze, w szczególności w zakresie usług informatycznych, usług księgowych, a także operatorom płatności, firmom kurierskim. Ponadto, dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom upoważnionym do dostępu do danych osobowych na mocy przepisów prawa.

Ewentualne udostępnienie danych osobowych do państwa trzeciego (poza terytorium Unii Europejskiej) może nastąpić jedynie, gdy zapewniony jest właściwy poziom ochrony danych osobowych (np. zapewnienie w danym państwie odpowiedniego poziomu ochrony zostało stwierdzone przez Komisję Europejską lub są stosowane właściwe zabezpieczenia, jak przykładowo standardowe klauzule ochrony przyjęte przez Komisję Europejską).

  1. JAKIE PRZYSŁUGUJĄ MI PRAWA?

Jakie prawa Ci przysługują w związku z przetwarzaniem Twoich danych?

  1. prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także otrzymania ich kopii,
  2. prawo do sprostowania swoich danych osobowych,
  3. prawo do usunięcia swoich danych osobowych,
  4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  5. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – konieczne jest wskazanie szczególnej sytuacji, która w Twojej ocenie uzasadnia zaprzestanie przetwarzania,
  6. prawo do przenoszenia danych – jeżeli Administrator uzyskał dane osobowe na podstawie Twojej zgody lub umowy,
  7. prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu – o ile podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda,
  8. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora – organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
    00-193 Warszawa.

W zakresie, w jakim przetwarzanie oparte jest na realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Współadministratorów lub odbiorców, przysługuje Ci dodatkowo prawo, aby w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec takiego przetwarzania.

W odniesieniu do danych, które są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, przysługuje Ci dodatkowo w dowolnym momencie prawo do wycofania udzielonej zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  1. JAK DŁUGO DANE OSOBOWE BĘDĄ PRZETWARZANE?

Twoje dane są przetwarzane przez okres realizacji celów przetwarzania, nie dłużej jednak niż przez okres, w którym są rozstrzygane ewentualne roszczenia lub takie roszczenia mogłyby powstać, a nie uległy przedawnieniu.

  1. CZY JEST TO KONIECZNE?

Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, jednakże niektóre dane osobowe są konieczne do utworzenia Konta, zawarcia z Tobą umowy i realizacji zamówienia, lub umożliwienia odpowiedzi na zadane pytanie lub odpowiedzi na reklamację lub do korzystania ze wszystkich funkcjonalności Serwisu.

Współadministratorzy gwarantują poufność wszelkich przekazanych danych osobowych. W tym celu podejmują wszelkie środki bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymagane przez przepisy o ochronie danych osobowych odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną. Dane osobowe są odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, w tym także przed zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem danych. Współadministratorzy stosują certyfikat SSL, służący zabezpieczeniu transmisji danych. Wszyscy odbiorcy Twoich danych osobowych, wskazani przy każdym celu przetwarzania Twoich danych osobowych to podmioty zaufane i gwarantujące poziom usług związanych z przetwarzaniem danych osobowych odpowiadający standardom RODO.

  1. PRZEKAZYWANIE DANYCH DO PAŃSTW TRZECICH

Poziom ochrony danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) jest inny niż ten zapewniany przez RODO. W związku z tym przekazujemy dane osobowe poza EOG jedynie, gdy jest to koniczne oraz z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony.

W przypadku, gdy złożysz zamówienie na doręczenie przesyłki do wybranego przez siebie adresata znajdującego się poza Unią Europejską, Twoje dane mogą zostać przekazane poza Unię Europejską. Przekazywanie danych osobowych jest wówczas niezbędne do wykonania umowy doręczenia przesyłki zawartej między Tobą a Współadministratorami.

Serwis epaka.pl korzysta również z mechanizmu Google reCAPTCHA, którego celem jest badanie, czy zachowania użytkowników serwisu nie noszą znamion zachowań robotów internetowych. W związku ze stosowaniem tego mechanizmu, Administrator może ujawnić Google LLC Twój adres IP, a więc Twoje dane będą przekazywane do USA.

  • V. PLIKI COOKIES

Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, "długość życia" ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

Do czego używamy ciasteczek?

Nasz serwis używa ciasteczek w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Używając ciasteczek nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.

Rodzaje używanych ciasteczek

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

  1. Niezbędne – niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej. Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej. Są to przede wszystkim pliki tymczasowe, związane z działaniem sesji, mechanizmem logowania oraz zapewniające bezpieczeństwo podczas korzystania z Serwisu.

 

  1. Funkcjonalne – służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania zawartości koszyka lub zapamiętywania danych logowania. Te pliki przechowują indywidualne preferencje dotyczące korzystania z Serwisu, więc ich usunięcie lub dezaktywacja może skutkować ograniczeniem niektórych funkcjonalności.

 

  1. Śledzenie i wydajność – służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej. Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika. Usunięcie lub dezaktywacja tych plików cookies nie niesie żadnych konsekwencji dla użytkownika.

 

  1. Targeting i reklama - służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania. Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie. Przetwarzanie danych przez Google Advertising Products odbywa się zgodnie z Polityką Prywatności i Warunkami korzystania z usług Google (https://policies.google.com/technologies/partner-sites)

 

Ciasteczka podmiotów trzecich

Korzystając z serwisu epaka.pl możesz otrzymywać ciasteczka pochodzące od współpracujących z nami podmiotów trzecich, takich jak np. Facebook i Google, a także od firm realizujących kampanie reklamowe. Więcej informacji na temat tych ciasteczek możesz znaleźć na stronach internetowych poszczególnych podmiotów trzecich.

W jaki sposób mogę zmienić ustawienia ciasteczek albo je usunąć?

Zazwyczaj przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies w urządzeniu użytkownika. Użytkownicy serwisu epaka.pl mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

  1. ZMIANY

Polityka Prywatności jest na bieżąco weryfikowana i aktualizowana. Aktualna wersja Polityki Prywatności została przyjęta i obowiązuje od 09.08.2025.

  1. KONTAKT

Wszelkie pytania dotyczące niniejszej Polityki Prywatności i zasad korzystania z Serwisu oraz spraw związanych z ochroną danych osobowych, prosimy kierować na adres e-mail rodo@epaka.pl.

Pobierz aplikacje mobilną epaka.pl

epaka.pl umożliwia swoim klientom jeszcze szybsze zamówienie kuriera i nadanie paczki z dowolnego miejsca. Dzięki tej aplikacji w prosty sposób wyślesz swoją przesyłkę i maksymalnie zaoszczędzisz swój czas.

Prosty formularz nadawania

Łatwy wgląd do historii przesyłek

Przejrzysta porównywarka ofert najpopularniejszych firm kurierskich

Szybki dostęp do ustawień konta użytkownika

Bieżące śledzenie przesyłek

Bądź na bieżąco. Zapisz się do Naszego Newslettera.
Wypełnij to pole
Zaznacz zgodę